Když ale olej po po ochlazení nezůstane dostatečně tekutý, nedojde k jeho správnému a nutnému návratu do kompresoru. To platí, ať už vyměňujete olej do kompresoru klimatizace nebo ho doplňujete při servisu klimatizace. Pro bezpečný a trvalý provoz zařízení je proto rozhodující použití vysoce kvalitního kompresorového oleje.
Začal jsem repasovat kompresor klimatizace (těsnění a olej ). Potřeboval bych informaci jaký a kolik oleje se do něho dává?
Nemohu to nikde dohledat. Na kompresoru je napsáno R134a, ale to je snad směs, kterou je naplněna klima. Potom je tam napsán olej SP 10. Při výměně dílů systému klimatizace odpojte záporný pól akumulátoru.
Doporučuji také jakýkoliv motorový olej. Zřejmě se jedná o kompresor ne velkého výkonu , tak nároky na olej nebudou vysoké. Nerozumím tomu olejový - pístový.
Předpokládám , že se jedná o normální pístový kompresor s olejovou náplní v klikové skříni, pro mazání ložisek a pístu ve válci. Güde (olejový-pístový), ale nevím jaký olej je vhodnější? Podobné fráze na Sleviste. Položky SKLADEM zašleme bezodkladně, položky s dostupností X dnů zašleme po naskladnění.
Při rozdělení zásilky bude dopravné a balné účtováno 2x. Smooth Pulls Cold Glue and Traditional PDR Glue Pulling Tutorial - Duration: 13:14. Olej Kompresoru PAG 1od 2Kč - Heureka. Při běhu kompresoru naprázdno neodchází z kompresoru žádné chladivo ani olej.
Vyspělá technologie vracení oleje. Digitálně řízený spirálový kompresor Copeland je buďto v pracovní poloze nebo v běhu naprázdno. V pracovní poloze zaručuje plná rychlost chladiva dostatek energie k návratu oleje zpět do kompresoru. Minerální olej do pístových kompresorů v široké škále litráže (5l, 1l, 3l, 5l) a minerální olej do šroubových kompresorů a olej do pneumatického nářadí.
Správný výběr a pravidelná výměna oleje v kompresoru , zaručuje dlouhou životnost a funkčnost pístového kompresoru či šroubového kompresoru. Mobilní klimatizace v energetické třídě A nabízí funkce chlazení, odvlhčování a ventilace. Re: Olej do kompresoru klimatizace Je to tak,navíc mám pocit,že ten olej tam zůstává jako poslední,i když je to téměř prázdné,či úplně,to by musela být díra jak kráva(no a pak to stejně nesepneš)ale možná se pletu.
Nějak si matně vzpomínám,že mě tohleto kdysi pradávno říkával chlaďař. V případě doplnění oleje v olejové vaně kompresoru na požadovanou hladinu použijte olej se stejným označením. Pokud nemáte stejný typ olej , je lepší olej vypustit a po risku naplnit olejovou vanu stejným novým olejem. Vždy se podívejte do návodu výrobce a podle něj postupujte.
Před montáží kompresoru je proto nezbytné podle údajů od výrobce zkontrolovat, resp. Za tímto účelem je nutné všechen olej vypustit a zachytit do nádoby. Co se týče oleje tak si myslím ze do kompresoru by mělo přijít cca 1dc oleje a při plnění se dává asi 10g záleží na typu kompresoru a klimatizace. Hodně se toho dá najít na netu. Při jeho výměně musíte postupovat velmi pečlivě, jinak zkrátíte životnost nového kompresoru na několik měsíců, nebo jej rovnou zničíte.
Kompresor klimatizace je nejdůležitější a nejcitlivější část klimatizačního systému auta. Součástí každé klimatizace je kompresor. Firma ALLSTAR zařadila do své nabídky řadu kompresorů klimatizací z nabídky firmy CARGO a to včetně ND do těchto kompresorů. Pokud hledáte náhradu za váš starší a již nevyhovující kompresor, nabízíme Vám možnost koupi nového kompresoru a to pro většinu evropských. Zaměřili jsme se na mobilní, nástěnné i okenní modely.
Přinášíme také rady a tipy, jak vybrat klimatizaci.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.