úterý 7. listopadu 2017

Akumulační nádrž diskuse

Celou baterii tří nádrží mi zapojili do série. To znamená,že se mi nahřeje nejdřív první,pak druhá a nakonec třetí. Akumulačná nádrž - praktické skúsenosti. Nádrž je za plechu svařena CO ,na ploše provrtaná po 30cm a vložená kulatina a na konci zavařená.


Napustil jsem vodu s tím,že ji natlakuji na bar.

S deformací jsem počítal,ale už při bar se mě nádrž protrhla přes kulatinu a pěkně mě to ohodilo. Nevzdám se a dám další výztuhy a jdu do toho znova. Je-li nádrž plně nabitá, je nutno kotel odstavit a nějakou dobu (např. den) vytápět teplem z akumulační nádrže. Po vyčerpání tepla v nádrži kotel znovu uvedeme do provozu.


Nádrž je svařena ze dvou tabulí nerez plechů mm, rozměr 1x 3cm. Postupně jsem každoročně topnou soustavu doplňoval o další prvky až do konečného stavu, kdy jsem soustavu definitivně přestavěl a doplnil o akumulační nádrž (dále jen AN). Zdrojem může být kotel na tuhá paliva, tepelné čerpadlo, solární kolektory atd. MAGNAD lze, za příplatek 2.

Záruční doba na všechny akumulační nádoby je měsíců. Male video predstavujici zakladni principy akumulacni nadrze , tento priklad zobrazuje akumulacni nadrz LMT pripojenou v klasickem prostredi rodinneho domu k radiatorum, TUV, kotli na tuha paliva. Na podlahové topení umíme napojit jakýkoli zdroj tepla. Krb, kotel na tuhá paliva, solární systém, tepelné čerpadlo či cokoli si budete přát.


Ovšem akumulační nádrž je poměrně drahá, ale myslím že se vyplatí, zvl. Myslím, že mít dobře zateplený objekt, tím by měla úvaha začínat. Než měnit topnou soustavu, kotel plus instalace tisíc, skladovací prostory, kupovat pilu, posudek na komín atd. Jde o statické zařízení, jež především s rozvojem obnovitelných zdrojů prošlo mnohými úpravami pro odlišné systémy. Již z názvu je možné odvodit význam a účel tohoto zařízení.


Vyberte si u nás jedny z nejkvalitnějších samonosných plastových nádrží německé výroby s usazením bez nutnosti betonáže. Najdete u nás buď samotné nádrže a nebo celé sestavy. Naše systémy umožňují plné využití dešťové vody na zahradě nebo v domácnosti. Kamna s výměníkem je jen malá část právě této investice.


Je k tomu zapotřebí akumulační nádrž , čerpadlo, jedno do systému a dobré je druhé mezi kotlem a akumulací. Dále je potřeba zijistit regulaci a ochranu. Když vypnou proud a zastaví se čerpadla docela lehce dojde k výbuchu systému.

Zdravím, máte někdo vytápění dvoupatroveho domu přes krb s teplovodním výměníkem, akumulační nádrž , el. Potřebovali by jsme vědět jak tohle všechno máte zapojeno, aby to fungovalo a topilo. Někdo kdo se tím třeba živí a zapojuje to a dokazal by odpovědět na moje otázky?


Umožnují zlepšení pružnosti topného systému a optimální chod zdroje na príznivé provozní teplotě. Měla jsem úplně prázdnou nádrž a tankovala jsem naftu. Vždy berou plnou a tak nějak se dívám na ten ukazatel a zaokrouhluji si cenu na desítky či stovky no a jak jsem tak byla nějak zakoukaná, stalo se, že mi trocha nafty vytekla ven, zkrátka nádrž byla plná a něco už vytíkalo ven. Zaplatila jsem a pak jsem teda odjela.


Eshop s kvalitními výrobky na zpracování a využívání dešťové vody na Vašem pozemku. Podzemní akumulační nádrže, čerpací technika, vsakovací moduly, filtrace a příslušenství.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky